Pages

Wednesday, November 5, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!

Selamat hari lahir,
Selamat hari lahir,
Selamat hari lahir akuuuuuuu!!
Selamat hari lahir!!

(aku guna hari lahir sebab maksudnya lebih tepat.hari jadi memberi maksud hari pertembungan sperma dan ovum lalu membentuk embrio zigot bla bla bla lau diperam selama beberapa bulan sebelum dilahirkan.Dengan kata lain hari jadi adalah lebih kurang sembilan bulan sebelum hari lahir.Dalam kes aku,hari jadi aku mungkin dalam bulan Januari.Boleh minta 2 hadiah.1 hadiah hari jadi,satu lagi hadiah hari lahir.Tapi aku belum dapat apa pun.Binawe Pak Munawe.Bagi hadiah oiiii!!)

Semoga aku dipanjangkan umur dah dimurahkan rezeki serta diberi zuriat-zuriat yang beriman lagi bertaqwa.

Amin.


Kenapa le hari lahir aku sama dengan pak cik ni??

5 comments:

Mr. Right said...

Happy Birthday Dik Nil... or Nak Nil...? mana satu ni?

Missy CSI said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mek Rose said...

hepi besday sukun...
belate besday ya..
huhuh
moga pnjg umur murah rezeki & cepat2 kaweng..

**wow, dah ade comment moderation..hehhehehehehhe

sukun said...

hoh..susah2 je..hadiah xde ke?