Pages

Wednesday, January 28, 2009

bos ku yang hensem

Kenapa takde pertandingan bos-bos hensem?
Kalau ada aku nak calonkan bos aku.Confirm bos aku dengan mudah.

Peringatan:entry ini tiada unsur-unsur bodek kerana bos aku tidak membaca blog.Cek email pun jarang berlaku

Sambung ...kehenseman bos aku terbukti bila dia menganugerahkan pada staff nya sebuah laptop.Tq bos,ko memang hensem.

Sebagai entry pertama dari laptop maka aku terpaksa mendahulukan bos aku.Walaupun teringin sekali nak mengutuk dan menyorak Chelshiters terpaksa aku pendamkan dulu sebab bos aku pun Chelshiters.




kelihatan laptop ku bersemadi diatas meja




Disamping itu juga aku pamerkan sehelai baju Chelsea yang dilelong oleh seorang dari Chelshiters.




sapa mau beli???




Bos,kehenseman mu akan bertambah jika dikurniakan pula seketul handphone pada ku ini.

Dan ku akhiri entry ini dengan serangkap pantun:

Pecah kaca pecah gelas,
kena dua lansung tak balas.


Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

Wuahahaha!!!!
Xpe².. LiverFool akn kecundang jgk.
Jgn rsau ye incik sukun.

Mr. Right said...

Oi... Idan bagi handphone la. 2 biji, Nokia N95 rasanya. Kapo ambik kat dia dan pass kat bini dia. Hahahahhaha... kesian ko, jadi mangsa. Hak ko dinafikan.

Sabar2... redha je lah.