Pages

Friday, July 4, 2008

ini password ku

Tak guna betul.Kenapa blog nak ada password pulak.Penat aku tercangak-cangak ingat balik password aku.Hasil kepandaian aku dapat jugak le trace balik.Mari hafal password aku sama2.
Maka password aku adalah seperti berikut

***********

Lepas ni aku tak kan lagi lupa.Harap2 le.Dalam lama tak update pun ada juga manusia sesat masuk blog aku.Kalau memang nak masuk ,terima kasih sokongan anda.Kalau memang sesat,pulang le kepangkal jalan.

Dalam masa hilang password ni banyak benda aku terlepas.Kisah Euro 2008 le,kisah bunuh sana-sini,kisah politik Malaysia yang macam gampang le,kisah tibai jubor the return le. Tak sempat nak komen.Bodoh betul.Kenapa blog kena ada password??

Dengan ini aku berjanji,akan lebih rajin tulis blog demi mengejar masa-masa yang terlepas dan kisah-kisah politik negara yang makin hari makin kotor dan memalukan.Ada hati buat live telecast lak tu.Seperti membuka kurap didada.
Bodoh.

No comments: