Pages

Thursday, August 13, 2009

Pantai Balok,Pahang

Hidup ikut putaran roda.Kemana saja roda putar kesitulah aku.
Roda dah putar sampai Kuantan.
Baru masuk hari ke 5 aku di Kuantan sudah 2 kali cirit birit,sekali loya.
Ada beberapa hari lagi kat sini.Boleh mampos aku.

Kerja luar kadang-kadang menarik.
Tapi aku selalu tertinggal berita dunia dikala kerja luar.
Last sekali aku outstation aku tak sedar/tahu Michael Jackson dah tak ada.
Kali ni aku tekad tak nak hilang berita-berita sensasi.
Ikut rapat.

~Mangsa selsema babi dah 51 orang setakat hari ni.
Pelik tapi benar.Babi yang selsema lagi bahaya dari babi yang gila.

~Semalam dikejutkan dengan kehilangan Ust. Asri dari Rabbani.
Al-Fatihah.

~Akubetul kena plagiat.
Blog kawan kena cilok.Sensasi ke?Jue mesti tengah marah ni.
Aku belum lagi melawat anak beliau.Dan juga anak si Malaymind.
Sorry bros,gua sibuk semacam.


~Liverpool tunjukkan player baru,Alberto Aqulilani secara rasmi ganti Xabi Alonso.
Cayalah.

~Man United kalah Charity Shield.Aku menang 2 kotak rokok.
Tahniah aku.

Kesibukan sampai aku tak sempat update blog.
Tak sempat reply komen-komen.
Aku hairan.
Setiap bait bait tulisan aku dibaca dengan serius oleh sesetengah pembaca.
Aku terharu.
Lebih terharu dari lagu Mawi.
Dikomen dengan lantang.
Lebih lantang dari suara Ning Baizura.
Aku keliru.
Lebih keliru dari Ajai.Lebih dari Nurul.
Dari mana datang manusia seserius itu?
Atau benarkah perempuan datang dari Venus dan Lelaki dari Mars?
Entahlah..
Tepuk dada tanya Jue.

No comments: