Pages

Wednesday, November 7, 2007

hadiah harijadi yang sempurna










Terima kasih Rafa!!!
Terima kasih Gerrard!!!
Apa lagi yang aku boleh minta dari Liverpool?

Liverpool 8-0 Besiktas: Record-breaking Reds

Balik le Besiktas.Belajar macam mana nak sepak bola.Jangan nak jadi jaguh kampung saja.Jangan jadi macam Chelshit dan Ass-nal.Jadilah pasukan yang lebih global.Jangan pula malu kalah besar macam ni.Anda kalah dengan pasukan yang hebat.Balik belajar lagi.
Tahun depan buat rayuan masa cabutan undi.Minta jangan satu kumpulan dengan kami lagi.
Paling kurang pun anda boleh rayu supaya tak dibelasah sampai macam ni sekali.Jangan berlagak sangat kalau menang 2-1.
Dah kalah 8-0 macam ni,sapa pula yang malu.Bukan anda saja malah seluruh warga Turki tau.


Rasanya Piala Juara-juara Eropah lebih sesuai dinamakan Piala Liverpool di EPL.Ataupun Piala Anfield.Lebih sedap bunyinya,lebih tepat maksudnya.

Oh,harijadi yang indah.Sampai aku terlupa nak cakap terima kasih kat house mate aku.Namakan dia Fay-leer.Memang aku tak sangka Fay-leer merancang nak kenakan aku.Masa aku asyik menyahut seruan alam Fay-leer datang menepung tawar aku.Setahu aku kat rumah tu memang takde lansung tepung.Abis satu badan aku bertepung.Nasib baik aku tak digorengnya.
Terpaksa lah aku main futsal dengan tepung dibadan,kepala dan rambut.Best jugak.

Mana pergi Chelshiters yang kecoh-kecoh semalam.Kenapa membisu semua?Kenapa diam?Malu kah kalian semua?Tak sanggup ke nak makan ayat-ayat kalian.

Oh,semalam terlupa nak menamakan penyokong Man United dan Arsenal.Mari kita namakan mereka sebagai Manchestaik sebagai pengokong Man United dan Ass-nal sebagai penyokong Arsenal untuk memudah kan semua.

Malam ni jangan pulak memalu kan pasukan EPL.Main betul-betul.Jangan jadi macam Chelshit.Bangang.Main dengan team entah apa-apa pun seri je.Jangan segan-segan minta tips dengan Rafa,Gerrard mahupun Benayoun.Jangan jadi macam Besiktas pula ye.

Kepada Manchestaik dan Ass-nal,kamu semua ada game malam ni.
Ucapan dari aku.

Bad luck!!!!!!!!!!

1 comment:

lankapo said...

28 -0 pun, point tetap 3 bai. selagi tak confirm second round tak yah bising lah