Pages

Monday, November 26, 2007

teknik dan tektik meng-ayat...untuk jantan-jantan jongos

Agak menarik benda ni.Aku nak kongsikan dengan rakan-rakan.Yang tak jongos pun boleh juga baca,hafal,fahami dan praktik kan.Untuk lebih menarik lagi tips ni dari seorang perempuan.Kalau tak silap aku le.

Perempuan yang marah pada kaum lelaki yang gatal.Marah pada kaum lelaki yang menegur perempuan dengan perkataan hai sekali pun.Pejuang kaum wanita yang sejati.Wanita yang macam ni lah kita nak.Berani menegak kan keadilan untuk kaum wanita.

Bersuara(bertulisan)lantang dan tidak membenarkan hasil penulisannya dikomen.Beliau sungguh berani dan membuat kajian sebelum menulis.Statistik yang diberikan juga sangat jelas dan tepat.Bagi beliau punca kerosakan dan kemusnahan muka bumi dan apa juga jenis jenayah adalah berpunca dari kaum lelaki.Dengan kata bahasa senang lagi,kalau takde kaum lelaki aman le dunia ni.

Beliau adalah CIK MURNI ANTI-BIADAB.Masuk dan baca.Tapi jangan komen.Komen anda pasti salah kerana Cik Murni telah menulis dengan hati yang suci dan murni dan ditapis dua kali seperti minyak masak seri aji.


Kau pernah kena dera dengan bapa kau ke Cik Murni?

No comments: