Pages

Thursday, October 4, 2007

Rafael Benitez ,Steven Gerrard dan Fernando Torres...kamu semua mengecewakan aku

Semalam abang kerani JPN bagi aku satu pepatah Inggeris.
Memang aku pernah dengar.Tapi tak pernah ambil pusing pun.

What you give,you get back.

Aku diam je masa tu.Kata orang diam tanda setuju.Tapi aku tak setuju sangat.
Kurang tepat pepatah tu.Kadang-kadang tak tepat lansung.
Aku pernah test pun.Aku kasi RM5 kat orang.DAh bertahun aku tunggu dah dapat balik pun.

Tapi ini bukan pasal duit.Bukan juga pasal makan.Apatah lagi pasal tumbuk-menumbuk.
Semalam aku berbuka puasa sama kawan-kawan.
Sambil makan-makan sambil tengok awek,sambil tengok tv.Ada pula tunjuk gol-gol EPL minggu lepas.
Bincang sikit pasal game Champs League pagi nanti(pagi tadi).
Yang 2 orang ni penyokong Chelshit.Memang tengah bangang.Tengah bodoh.
Bagai anak ayam hilang ibunya.
Chelshit yang tengah bangang.Bukan mamat 2 orang ni.
Yang sorang tu dah janji nak tolong repair blog aku ni.
Terima kasih ye.
Memang sedap sangat le aku kutuk.
Kunyah-kunyah,kutuk-kutuk.Kunyah,kutuk,telan,kutuk,suap,kunyah,kutuk.
Berselang seli.Memang best sangat.

Berselera betul aku makan semalam.

Pagi tadi sorang mamat hantar aku satu message.
Mamat yang tanya aku nak letak link aku dalam blog dia tak.
Mamat yang tak tanya pun tapi terus delete je link blog aku.
Mamat yang takut sangat dengan awek dia kot.Atau takut dengan aku.
Mamat ni tengok je Liverpool mesti kalah.
Ayam.Puk puk puk.


Pukul 5 pagi lebih kurang.

dia-Pool memang taknak Champs league,main macam sial.(lebih kurang le maksud ni)

aku-Draw lagi ke?First game seri lawan Porto.

dia-Kalah!!

Aku terus tak reply.Senyap.Diam.Diam yang tandanya memang tak setuju lansung.
Aku terfikir sibahalol mana le yang Rafa Benitez turunkan.
Sambung tidur.
Fikir-fikir.

Fikiran aku melayang jauh.Sampai ke pejabat JPN.
Sampai ke depan meja kerani semalam.

Aku teringat masa buka puasa semalam.Memang banyak aku kutuk.
Cis.

What you give,you get back.

1 comment:

lankapo said...

mungkinkah liverpool hangat-hangat taik ayam hahah