Pages

Friday, March 20, 2009

baru ku kenal erti busy


Bukan sekadar hiasan

Aneh!Ramai orang mengaku busy dengan kerja.Tapi dalam masa yang sama sempat lagi
update blog,friendster,myspace dan segala mak nenek.
Sempat juga ber ym sambil letak sign "busy".

Adakah update blog juga kategori busy?
Atau ber facebook juga di klasifikasi sebagai busy?


Betul kata mak aku,kekurangan cahaya dan pantulan sekalipun tak dapat menghalang kehensemanku

Cukup ke dengan alasan:

"Ah!aku pandai curi-curi masa update facebook"


Tidak berkenaan.Sekadar hiasan

atau


Menguji bakat sebagai jurugambar.Betul kata mak aku,bakat dan rupa datang secara pakej.

"Masa-masa terluang je aku ym"

Macam 24jam je masa kau terluang.Busy ke tu?

Andai aku busy:
Aku tak dapat update blog.
Tak dapat on ym.
Tak dapat ber skype.

Kenapa?



Kerana u mobile ini macam punggung.Lebih teruk dari punggung.Sekurang-kurangnya punggung berjasa juga buang najis.

No comments: