Pages

Sunday, March 22, 2009

kereta tarik kereta

Aku eksiden beberapa minggu lepas.

Dan setelah direpair dan digunakan beberapa minggu.Semalam baru dia menunjukan symptom dari eksiden lepas.

Lokasi pilihan kereta aku juga sangat indah.Tengah-tengah MEX highway.Sangat high.Lebih tinggi dari pokok.Pukul 130 tengahari.Terima kasih kereta.Baru ku kenal erti panas dunia.Sebelah kanan ada stadium bukit jalil.Sebelah kiri ada kondo.Oh indahnya!




*kepulan-kepulan asap keluar dari sini menunjukan enjin kereta sangat panas.Tuan kereta dah panas luar dalam*


Sambil telefon sana-sini untuk mendapat pendapat dan nasihat serta pendapat kedua ketiga dan kesekiannya.Macam-macam pendapat aku dapat.Akhirnya kereta kena tow.Terima kasih pakcik tow.Aku try cari kawan-kawan yang boleh tow aku kejalan yang benar.Terima kasih pada kawan-kawan yang tak dapat dihubungi.Sorry mengganggu weekend anda.



*macam lembu dicucuk hidung*




*lubang hidung kiri pun kena cucuk*

Oh kereta ku,dimana kau sekarang?

Hanya Gerrard penyembuh luka.
Oi!Mana hilang fan Chelshit sama Man Unitaik?

7 comments:

Anonymous said...

ko biasa buat maksiat dalam keta kot bro sebab tu selalu bermasalah

sukun said...

otak kuno mana ni?

MalayMind said...

Aku dah cakap.. itu baru satu simptom kereta second hand.

Untuk Ano kat atas tu, ko sokong parti mana?

Aku harap bukan BN la sebab bab prasangka buruk ni, geng-geng PAS ngan PKR je yang ramai.

sukun said...

oi bahalol..apa kaitan dengan politik ?

lankapo said...

mimpi tak selalunya indah..

kadang2 je mimpi basah.. haha

sekali kena mimpi kering terus kering radiator..

awas kereta anda..klu dah bocor..cepat2 lah tampal

MalayMind said...

Apa oi oi, ko sokong parti mana ni?

Biasa orang sokong PR je tak de adab camni

Hahahah

Anonymous said...

beli je la kete baru....