Pages

Tuesday, March 10, 2009

mahluk dari sungkai

Minggu lepas aku di Sungkai.Ada golf tournament.
Dapat baju size L.Gampang betul.

Lalu jumpa mahluk aneh.Orang tua-tua pesan jangan ditegur benda macam tu.Aku ikut.
Balik sini baru berani buka mulut.

Mahluk itu sejenis omnivor.Macam mana aku tau?
Mahluk ni makan apa saja.

Ikan.Makan.
Udang.Makan.
Ketam.Makan.
Kerang.Telan.
Kepah.Belasah.
Nasi lemak.Hentam.
Jagung.Makan,makan dan makan lagi.

Dan mahluk ini rasanya ada usus yang sangat besar dan panjang.
Kuasa mencekik yang hebat.
Ngeri.

Aku sempat snap gambar mahluk ni.
Tapi dari belakang je.
Kalau dari depan ada orang pengsan bila tengok.Meracau.Demam seminggu 2.Nanti aku juga yang salah.



*Kelihatan mahluk aneh ini sedang melantak jagung.Dengan tongkol sekali dia telan*



Dan yang penting.Mahluk ini sokong REAL MADRID(sebut: LEAL MADLID).Yang kena belasah 4-0.Yang senyap sunyi semalam.Yang main bola macam budak sekolah tamil(tiada niat racist).Yang disekolahkan oleh Liverpool.Kalau Real Madrid tu The Galacticos.

Liverpool nama apa?

THE CANARY?

3 comments:

Anonymous said...

hebat le ko, bleh snap gambar makhluk tu lg. tak gerun ke?

sukun said...

aku ada pedinding

lankapo said...

mana ada makhluk tu mkn ikan.tk baik fitnah tuhh.

ada pendinding ke, bukan kena cekik ke haha

pastu cuak nak lepak ofis mlm2 haha