Pages

Tuesday, March 10, 2009

bos ku yang hensem vol 2

Bos aku hensem..lebih hensem dari dulu.

Selepas menganugerahkan laptop dan menyeponsor repair kereta aku yang eksiden hari tu.Beliau telah mengoffer percutian pada staff beliau.

Setelah berbincang sana sini,tolak campur,gedebak gedebuk genuak maka hala tuju pun dipersetujui.Proses booking pun bermula.Dap dup dap.

Siap!!!
















Semua dah siap.Sekarang aku kena tunggu Oktober.Oh oktober,kenapa kau tak datang lepas Mac?Atau lepas April.

Dan destinasi aku.Sudah tentu bukan Sydney.Apa barang Melbourne?

ANFIELD!!!TUNGGU AKU!!!AKU CABAR STEVEN GERRARD!!!

4 comments:

Anonymous said...

bos ko memang hensem le bro. aku sudi je bermadu dgn ko

sukun said...

tu baru bos aku,kuli dia lg hensem beb

Anonymous said...

apa brg cuti dgn bos

MiZz Lee Jun-KI said...

semakin musykil la..
u n ur bos ni..
hm..