Pages

Thursday, September 27, 2007

kosong

Kosong sekosong-kosongnya.
Tak tahu nak mula dari mana.
Ok.
Aku mula dari punca kekosongan.
Perut aku kosong.
Tak sempat nak sahur.Wah,macam sibuk sangat.
Tak sedar sebenarnya.

Tenaga menghampiri kosong.
Banyak di abis kan semalam.
Tak sempat nak caj.Tak sedar.Tak berdaya.

Otak pun kosong.
Nak fikir pun tak mampu.
Aliran darah tak cukup lancar.
Jantung aku perlukan tenaga untuk mengepam darah.
Saraf-saraf otak perlukan darah.
Kalau macam ni aku boleh jad kritikal.

Aku kena tolong jantung aku.
Dapatkan tenaga dengan cara makan.
Tapi aku puasa.
Kurangkan tenaga yang digunakan.
Aku perlu menyamakan level jantung,kaki dan kepala aku.
Baru le darah boleh mengalir lancar tanpa banyak tenaga.

hmmmm.
Aku dah tau nak buat apa.

Baring.
ataupun
Terus tidur.

No comments: