Pages

Wednesday, September 12, 2007

masih ada yang sayang

Ramai le bagi komen itu ini pasal blog aku.

"Kau nampak macam takde idea.Nama blog pun tak best."
Itu le idea aku.

"Apsal letak kaler merah?Buat sakit mata je."
Suka aku le nak letak kaler apa pun.

"Kau macam tiru je."
Aku tak tiru.Mungkin boleh kata penyebab aku menulis.Boleh le.Aku tak tiru SDN.Yang tiru dia tu SDM.Itu le namanya tiru.Kata ayat aku plain and simple.Ada pesanan lagi tu.Jadilah diri sendiri.
Idola?Hahaha.Terima kasih.


Tapi hari ni aku tukar juga sikit-sikit.Ambil komen secara positif.Tapi kalau ada yang kata kau tiru tu memang tak betul.Idola lagi le tak betul.
Kat blog dia boleh le dia betul tapi kat blog aku,aku le paling terbetul walaupun blog aku bukan nama sukun betul.Cis.
Mungkin sebab aku lambat buat blog.Mungkin ke?

Takpe lah.Aku tak marah.Mood baik.
Buat apa aku nak maki.Mencarut.Leceh.Tak kenyang pun.

Aku puasa ni.

6 comments:

Mr. Right said...

Sorry la kalau terasa. Aku memang jujur orang nya. Hahaha.. Jangan makan dalam dah la and jangan merajuk lagi. Teruskan ber'puitis'. :).

Yaya said...

biarlah cara and style dia , ok what

sukun said...

terima kasih atas sokongan anda
muahaha

Anonymous said...

A'a laaa...mcm Semusim di Neraka..ish2

sukun said...

rose,
kau buta kayu ke buta hati?

MiZz Lee Jun-KI said...

asalkan bahagia