Pages

Friday, August 24, 2007

aku jadi suri rumah??

Kecoh le pula pasal siapa nak jadi suri rumah.
mamat nih memang terang-terang anti Shahrizat.


ini apa kata Shahrizat.

http://www.utusan.com.my/utusan/content.asp?y=2007&dt=0823&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_01.htm


ini pula apa kata Dr. Lo' Lo':
http://www.utusan.com.my/utusan/content.asp?y=2007&dt=0823&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_02.htm

apa pula aku nak kata?

apa nak marah-marah.kalau kena gayanya,aku tak kisah jadi surirumah.
hidup suri rumah!!!
hidup suri rumah!!!
hidup suri rumah!!!


mula-mula keperluan asas aku sebagai suri rumah.

1-kelengkapan rumah.(wajib)

-tv 42" (lagi besar lagi bagus) bersertakan astro(nanti senang aku nak tengok bola)

-komputer bersertakan talian internet(untuk cari menu masakan-pening woo hari-hari kena masak)

-kemudahan asas yang lain.mesin basuh,peti ais,meja snooker,bla bla bla...


2-kelengkapan lain pula(wajib)

-orang gaji-lagi best kalau sediakan orang gaji dari Uzbekistan(perempuan sahaja)

-nafkah zahir-maksud aku kat sini duit poket le(RM400-500 sebulan).tak kan nak beli rokok pun nak pow duit bini kan?

3-kelengkapan tambahan(optional)

-driver(perempuan)nanti senang le sikit aku dengan orang gaji aku nak ke pasar

-tukang kebun(ambil tukang kebun perempuan tau,ye la kalau dah semua perempuan kerja mesti ada juga yang tak dapat kerja best-best nak sara keluarga nanti.bole le korang jadi tukang kebun aku

-body guard(perempuan juga)memandang kaum lelaki dok kat rumah dan kaum perempuan yang berkerja,secara automatik lelaki dah jadi kaum yang lemah,perlukan perlindungan dari kaum yang kuat dan hebat seperti kaum perempuan.hmm... aku perlukan sorang bodyguard macam Lara Croft.


4.Keperluan-keperluan yang akan difikirkan nanti.


apa lagi kaum-kaum perempuan dan wanita korporat?
cepat-cepat le masuk meminang.auw!

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

wwwaaaa.....komen kene delete...ni bole cemar rukun sukun ni...sungguh tak adil