Pages

Tuesday, August 21, 2007

salah siapa??

Aku dah cakap siang-siang,aku memang tak nak tulis blog.aku takde idea,aku takde masa dan aku takde komitmen.tapi korang paksa aku dalam diam.
delete komen aku dari blog korang.
perasan bagus le tu.

Kononnya komen aku berunsur lucah,mencarut,berbaur perkauman.
aku tak buat semua tu.aku orang baik.suci dan bersih.seperti baby baru dilahirkan.
yaaaa.aku bagai kan bayi.Naif.huahua..

Sudahnya,hari ni aku yang tak tau nak tulis apa.
aku bukan kaum ibu-ibu,perempuan-perempuan yang nak list kan aktiviti harian dalam blog.
-gi pasar beli sayur,ikan,belacan,daging bla bla bla....
-balik rumah masak,kemas rumah,cuci mangkuk jamban...
-makan nasi.
-ehem2.
-gi joging.
-ehem2 lagi.

Orang lain peduli hapa?
apa jadah aku nak share ngan korang.apahal?kau sapa?

Ni ada lagi sorang member ajak main Fantasy Football ke apa ntah.Kalau ada orang tak tau game ni main pilih player je.Kita kena predict le sapa nak main minggu ni,sape perform,sapa nak score.aku tak tau sangat.Mana le aku kenal player EPL semua.setakat team Liverpool aku tau le.

Kalau sapa2 nak tau lebih lanjut tanya member aku tu.Dia Terer.Dia Hebat.Dia berbakat.Dia kata le...

Ni le hasilnya setakat ni.malas le aku..




Perhatikan team no. 1 tu.Kalau nak lagi clear korang klik le gambar ni.Jangan segan-segan ye.

6 comments:

Anonymous said...

eleh...perasan je...

shafarina said...

tak, aku tak delete komen ko pasal belum berbaur kelucahan lagik

komenlah lagi yek

persetankan said...

hahah aku tau sbb ape diorg delete komen ko...bkn sbb berunsur lucah...tp sebenarnya berunsur riak...ske meriakkan diri...pastu ngutuk membe...sbb tu kna delete..so aku nk wat mende yg sama kt ko nih..ahahah...

sukun said...

softie,
bukan perasan,tp kenyataan

wan,
terima kasih,inshaallah aku komen ko nnt.

geng persetankan,
ko memang setan.

edt83 said...

akulah geng persetankan tuh.,,,ahaha.. bila mau delete???

lankapo said...

hahah sudah lah baru 3 game dah riak,,jgn takbur Tuhan marah hahahaha
ZPutra and Permai FC akan mengganas grrrr grrr