Pages

Friday, January 4, 2008

i am legend

Aku sakit.Dah sebulan aku sakit.Sekarang dah tahun 2008,tahun baru,maknanya sudah setahun aku sakit.Biasanya aku sakit tak lama.Tapi kesakitan aku kadang-kadang saja terasa.Tak sampai ke tahap terlantar.Dalam sakit aku masih boleh menaip,mengutuk,mengherdik dan kadang-kadang memuji awek-awek.Yang paling penting aku masih boleh berfikir.Waras.

Lepas minta pendapat pakar(aku namakan dia pakar sebab cara dia nilai kesakitan aku) aku rasa lebih lega dan bangga.Lalu aku buat satu lagu untuk sakit aku itu.Macam ni:


"Lariku tak sepantas
Rembatanku tak sederas
Mata ku masih ayu
Suara pun masih merdu

Namun ku punya skill
Juga gaya ku perasaan
Langkah ku yang begini
Kadar waktu sebelum sembuh

.
.
.
.

Maafkan wahai teman
Ku merembat di sudut gol mu itu
Mencari gol
Sampai masa ku score jua"

Lirik asal ada kat sini.
tajuk asal:Namun ku punya hati
penyanyi:Revolvers

Kata sipakar tadi sakit aku ni boleh sembuh,tapi aku kena sapu ubat.Berhenti main futsal buat seketika.Dah ramai pun yang kena sakit macam aku ni tapi semuanya sembuh.Memang 100% boleh baik sakit ni.

Dia kata aku boleh tengok kat sini.
Lepas tu siap bagi contoh lagi nama-nama yang pernah kena sakit macam aku ni.Aku bagi list le sikit ye kat sini manusia-manusia yang pernah sakit macam aku.Nama yang biasa aku dengar macam Gerrard,Torres,Kaka,Fowler bla bla bla bla

Maksudnya aku ni......?

1 comment:

Anonymous said...

hahahahahhaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
perasan hebat!!!! lalala~
tita.