Pages

Wednesday, January 16, 2008

sedikit info

Kamu ingin kalahkan Liverpool?Tunggu 100 tahun lagi ye.









*klik je untuk dapat gambaran yang jelas

.
.

Dan sedikit berita tempatan.

Tahniah kepada Negeri Sembilan(pasukan jang)kerana berjaya tidak dibelasah.



Berita khas untuk Lobo yang beberapa kali hantar mesej kat aku Sabut lepas,tapi terus tak senyap selepas 10.30 malam.

Jika kamu ingin tengok Seladang(juga dikenali sebagai Perak dan digelar Yob) tumbang,anda boleh menyaksikan setiap minggu.Oh ya.dua kali seminggu tau.Jangan ketinggalan Liga Super(sebuah liga di Malaysia).Cek jadual kat sini pun boleh rasanya.

Info ini dituju khas pada Yobers dan yang seangkatan dengannya.Eh,berita ini juga untuk Dood dari aku betul.Lain le kalau kome dah start sokong team Penyu.

.
.

Dan pekerja-pekerja swasta kita.Jangan lupa pakai baju batik esok.
.
.

Dan lagi,kalau ada sesiapa yang rasa nak buka baju kat tempat awam atau tempat ramai orang,pergi gym dulu.Senaman bagi badan nampak cantik,perut nampak lawa,ada petak-petak.Baru buka baju depan orang.Baru tak kena kutuk.Kalau ada yang kutuk masih ramai yang memuji.Ada juga faedah.Kalau perampuan takpe le jugak.Dah le badan boyot,boyak,hodoh entah macam apa.

Aku rasa denda kerja amal saja tak cukup.Denda dia masuk gym,angkat berat,kawal pemakanan,setiap minggu doktor periksa.Kalau badan dah cantik nanti denda bogelkan dia dikhalayak ramai.Lepas tu suruh dia menyanyi.


kau bagai kan belon udara
yang membuat aku terus muntah diatas dunia
tanpamu ku lega
pasti aku tak mual
kerna kau boyot,bulat,boyak dan hodoh

1 comment:

MiZz Lee Jun-KI said...

x baek menghina cik sukun @ azizi oi..