Pages

Monday, December 31, 2007

selamat datang 2008

Tadi aku ada baca blog mamat ni.Dia tulis pasal tahun 2008,azam,winner and loser 2007,bla bla bla.Dia memang suka bebel panjang.Sori Dud.

Aku pun nak letak juga mereka-mereka yang pada aku patut diletakkan ditempat yang sepatutnya.


Winner.
Pasukan bola sepak Kedah.Atau lebih dikenali sebagai kenari adalah pemenang bagi tahun 2007.Tanpa pemain-pemain yang terkenal,menjual biawak hidup dalam pasukan,dengan barisan pemain yang sangat muda dan dengan karenah pihak-pihak yang menjaga kepentingan pasukan pilihan mereka.Dengan segala kesukaran yang aku list kan itu depa tetap menang 3 piala.
Hang pa nak kata pa lagi?
Depa memang winner.

Dan yang terbaru sebagai penutup 2007.Baca sendiri.

Pesanan aku:
Jangan gelar diri gergasi kalau pasukan macam semut.
Jangan letak nama singa kalau penakut macam tikus.
Jangan letak nama lebah kalau sengat tak berbisa.
Ni lagi satu.Seladang ke lembu?Bodoh


Loser
Aku dengan berbesar hati dan tanpa rasa bersalah memilih mereka semua sebagai loser atau paling bongok bagi tahun 2007.Bagi menjaga maruah dan nama buruk mereka aku tak mahu menulis nama mereka-mereka semua disini.Buat kotor blog aku je.
Tapi korang boleh klik sini,klik sini atau klik sini.Dan mereka-mereka yang seangkatan dengan kaum-kaum ini.
Klik dan tanggung risiko sendiri.


Sekian saja.Selamat tahun Baru.

No comments: