Pages

Wednesday, December 5, 2007

siapa dia Raden Ajeng Kartini?

Aku tak tahu dan tak berapa ingat macamana dia,Raden Ajeng Kartini (RAK) boleh ada dalam sistem suria kita.Dia membaca blog ini dan komen secara terus pada aku.Dia juga pernah aku jemput untuk menulis dalam blog ini dengan menggunakan nama Raden Ajeng Kartini.Kita panggil saja dia Rak.

Aku menemui Rak secara maya dan tak pernah bertemu muka apatah lagi bertentang mata.Rak seorang graduan yang bekerja sambilan dan sedang mencari kerja tetap dan sangat demand.Semoga berjaya.Selepas mengenali aku secara maya tak sampai sebulan dua dengan selamba je dia nilaikan aku sebagai orang yang pelik.Adil kan?

Bukan aku saja yang pelik.Bagi Rak lelaki sangat pelik.Ada seorang lelaki yang cuba menagih kasih Rak.Setelah mendapat nasihat dari pakar(aku le tu),Rak tak mahu meneruskan perhubungan dengan jejaka itu.Tapi si jejaka terus memburu dan merayu kasih Rak.Dan bagi Rak,lelaki itu sangat pelik.Senang sangat menilai manusia.

Dan kalau suatu hari nanti si Rak mengenali lelaki lain,mungkin lelaki itu juga pelik baginya.Sudahnya semua lelaki adalah pelik bagi si Rak ini.

Macam tu ke?

4 comments:

Anonymous said...

ye lah tu cik sukun.....pelik bin aneh.....buah sukun sendiri pon pelik.....huhuhu

MalayMind said...

Tips untuk rak.

Si Sukun mmg sukakan perkara yang misteri.

Jadikan anda misteri dan dia selalu akan mencari.

Kalau sudah boring, jadikan diri anda tidak misteri, dia pun akan lari.

Anonymous said...

ooo...gitu rupenyer spesis sukun...patut arr pelik....

sukun said...

raden,
misteri itu seni
ingat tu..simpan dalam kepala.

malaymind,
gua tak heran beb.

aku yg tak misteri,
kesian kau.